dimecres, 23 de setembre del 2009

ARROP


Un gazpaxo cristalí baixa per la meva gola, una tosta de foie fa cruixits baix les meves dents, el gust de boniato m’aclapara el paladar, i la gelatina de consomé em sorprén amb tanta sabor.
Però no és l’unic que em sorpren.
Capuchino de formatge amb tostes, espumos, saboros, intens i perfectament combinat.
Li seguéix un arros amb flordecol i llomello en el seu punt just de cocció. Els grans joguetegen a la boca, omplintla de gust i goig

I entre mos i mos, un glop de finca terrerazo, negre i afruitat.

I de postres, el millor. Enfonse la cullera amb cura dins la tova torrija, acaramelada. El gelat de mantecat que l’acompanya és la guinda final.


MÚSICA TRACK 2 (DEIXAR SONAR i baixar a SP)
ARROP TRADICÍÓ
A gandia, baix de ma casa
Comentar local (decoració...em recorda al zenit), tracte i menú menjat.





Carrer sant joan de la Ribera 20 Prop de la renfe.


Relacio qualitat preu meravellosa.
A verema i guia michelin entre d’altres. També està l’Arrop tradició

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada